Bloggtime!!:D

Heeeej <33!!!:D
Nu har ju jag då tänkt börja blogga lite eftersom det verkar vara himla kul!! Hade en blogg för rätt länge sen men det blev inget med det, ja var nog lite för liten för o ha en blogg, men med den här kmr jag nog att ha rätt länge :D Det är bara en kul vardags blogg men jag hoppas ni kmr tycka den e skojjig=P

Kort om mig: GLAD, fnissig tjej som gillar det mesta, rider kanske ska börja på dans me en kompis, Ebba:), o så älskar jag snöiga vintrar o åka snowboard och varma sommrar me sol o bad!!!:) Haha, lite kort men jaja:)

vill hälsa till alla kompisarna där ute, heejhej puss på er<33(:D)

Kommentarer
Postat av: emmie

Hej! Va kul att du bloggar! Ska du börja på dans?

2010-02-14 @ 13:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0