God morgon

AS IRRITERAD, min dator är helt STÖRD!!!! Ska fixa med några bilder föro kunna ladda upp dem men den bara stänger ner dem HELA tiden!!!!!!!!!!!!!!!!!:( Så tyvärr,jag struntar i o ladda upp dem, är för lat;)

Idag ska jag slappalite, åka till stallet, hem igen o kanske baka nått?? Imorrn blir det simhallen med klassen:D O efter det ska Adina o jag (inte Abdi o Rozbeh) fixa med en elevlektion i idrotten vi ska ha men rozbeh är SJUKT jobbig, så himla omogen o Abdi vet jag inte, han tjatar om att vi ska ha nån lek som heter chip läsk o godis, vilket vi nt ska... A, ni hör, jobbigt elr hur?
Ses i morrn tjejer<3:D

Ses<33!!

Kommentarer
Postat av: emilia :)

hahaha, rozbeh är stöörd ;)<3 elr ros beth (i)

2010-02-14 @ 12:14:07
URL: http://emiliasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0