Hemma, ahahaha

Heej på er!!

Onsdag idag, kort da i skolan, fast det har ändå hänt rätt mkt.. Vi hade vikarie på svenskan (not so fun), hon med, hahahhhaahhaa, MEGA STORA BYXOR!! (fniss), nee, elr joo, men de är så här jätte utsvängda, haha, ser rätt roligt ut:D Fattar typ inget på svenskan, o int hjälper de att vi har prov på fredag..
På sp SÖG jag!!!!! Vet int vad de var med mig idag, jag bara sa fel hela tiden.. Usch!! :(

O nu undrar ni som läste igår, elevlektionen då???? Mitt glada svar är att:D det gick jätte bra:D:P, så nu kan jag pusta ut. I början så gjorde vi en uppvärmning och killarna tyckte det var massa kombinationer hela tiden (?) de är nog bara lite sega..:), men huvudaktiviteten var bra, fast vissa skada sig, :*, men de var inget alvarligt som tur var, fast jag hoppas det gick bra med Fredriq o Anton, gick ifrån lite... skadade,;*, men de tror jag nog, de kan ibland ha en förmåga att överdriva:D

Men i som betyg för de hela fick Adina sötnowsen, o jag vg+ o Abdi o Rozbeh g+ för att de int hjälpte till typ, bra för oss:P

Dino, du var skit duktig alltså, bra du gjorde ett jätte bra jobb, love u<3<3:D

Efter skolan gick ja till HM o köpte leggins o örhängen:P

Vi har jätte lång sovmorgon imorgon, sköönt:P<3

Ha det bra:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0