Kväll

Tjajna, allihopaa!!:P

Ida var det jätte skoj i simhallen fast alla simma as långsamt... Man kunde inte simma riktiga simtag ens en gång, det gick verkligen LÅÅÅÅÅNGSAMMMTTT... :D Sen när man skulle "livrädda" en person va ja me Emilia<3<3,love you, hihi, :D, var rätt roligt, vi klara oss jätte bra:)

 Sen fick vi göra vad vi ville, så vi bada o så därXD:-P

Efter skolan åt Mila, Ja, Karro, Emma, Jojo o Elisabeth mat på mcd, brukar aldrig göra de så de var OK, och sen gick jag en snabbis till H&M, kolla lite, jag behöver ett par nya leggins så det var mest det. Sen såg jag en jätte snygg kofta och en t-shirt, får nog inte köpa allt, men jag får se:D

Efter det, stallet, tog hand om hästen <3 och hjälpte en urgullig liten tjej o sadla och tränsa. Efter stallet bar det av hem, och nu sitter man här:D <3<3

Hej svejs<3<3:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0