Lördag:D

Hej alla!! Idag är det lördag o helg, tänkte att jag skulle få lite sovmorgon men nejj, det ville visst inte kroppen, vakna 7!! :( Vill kunna sova.. Ska till kusinerna Emma o Lucas ikväll, de är så sjukt gulliga, 5 o snart 3:D
Kmr väl få se på melodifestivalen, vi får hoppas att det är bättre än förra lördagen, annars dör jag av uttråkning!!Hahhaha...

Annars mest slapp dag, gick ut lite förut med Anna, kompis, idag har jag bara jeansleggins o ett linne från USA, va där för några veckor sen, KUUL!!!!

Ska till Malmö o Stockholm på sportlovet (shopping!!:D:D) o så ska jag väl vara i stallet o chilla med kompisarna

Ha de skönt alla svenskar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0