Måndag morgon

Ja, jag vet, jag lägger ut mycket varje dag, haha XD Men de e skoj:)
 Ska snart stänga av o gå o fixa mig i ordning, vi ska till simhallen ida o så ju:D Ska bli kuul, är bara lite seg :o
Blir lite kort idag,och onödigt, men spelar roll??
Men vet ni?? Jag tjatar på att få ta hand om mitt barnbidrag i tre månader för o så hur det går, och jag KANSKE får det:D Vi får se, det närmaste vi "diskuterar" om är att jag vill börja på dans med Ebba<3
Ska till stallet senare idag, blev ju inte de igår för att Adina o jag var tvungna att planera elevlektion, o så vet ja inte riktigt:P

Tjatta med Karro o Mila lite kort på bdb igår, ni är för härliga, tjejer, o Ullis är också sjukt snäll, även om ja inte känt henne länge, haha, sötingar!!<3
<3
Adina blir tonåring ida, haha!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0