Spuuurtluuuuv!!!!!!:D

JAAAAAAAAAAA, äntligen e de sportlov, visst en vecka e ej så mkt men ändå, en paus i vardagen säger man ej nej till elr huur?? (h)

Fast vi har haft två prov ida, de va inte kuul.. Men de givk ändå rätt okej, (y) kanske int super bra men hyfsat.. Matten va värst, DU ÄR SÅ JOBBIG JELLOW!!!!!!! Tkr inte ni det här är "lite" dåligt, precis innan provet så sa han att det var nån dum number machein (stavas ej så, vet:P) som skulle komma o så skulle vi lära ossdet på två minuter.. Ja fatta typ inget när vi fick den på prov.. :* Fast jag har typvisat att jag i alla fall fattar hur man gör.
Svenskan gick bättre fast jag glömde ett sätt o stav s-ljudet med men jag har skrivit tre, så jag tror jag kmr få rätt. Men de gick ändå OK, var inte lika svårt som ja trott:P(y)

Efter skolan gick jag till stan, och nu ska ni få höra vad som häde Adina, Kajsa o mig när vi skulle gå till bussen (vi bor rätt nära varann). Vi gick förbi en hund och då hoppa hunden på oss, o ägaren typ bara stod där!!! Först hoppa han upp på mina knän och börja riva, han hade jätte vassa o långa klor så mina leggins gick sönder och jag fick jätte ont:( Sen tog den min vante och börja bita i fast det gjorde ju iaf ägaren nåttåt men den var ju int så fräsch sen.. Snacka om ouppfostrad hund, men asså, ägaren!! Om man vet att hunden HOPPAR på folk, stanna int då!!! Blev lite irriterad..

Sen gick jag o leta efter skormen hitta inga så jag gick till gina ist. Köpte ett bälte och ett linne, bältet är typ brunt, jätte snyggt och linnet e svart:D

Men nu ska jag njuta av mitt efterlängtade lov, kmr sakna alla<3333333333(snyft)

Ses snart, sötnowsar(y) PÖSs

('.')<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0